1.9.12

Apavaloae Sorin din Botosani

    Recent am sustinut un examen practi la scoala de soferi pentru categorie C si la-m intalnit pe Sorin. Asteptam emotionat, venirea politistului, in cabina camionului de peste o ora...Sorin a venit pentru a fi martorul. El luase examenul la amatori in ziua aceea si scapase de emotii. Apropo, felicitari!
   Sorin e din Botosani, in clasa a 12-a si visul lui e sa se devina regizor. Are mult de muncit, dar daca munca care o faci iti este placuta obtii cele mai bune rezultate. Iti doresc sa ai idei bune ,sa le pui in practica cat mai repede si spor la treaba!
   Cate ceva din munca lui Sorin Apavaloae de pana acum:


Pentru mai multe cautati pe youtube: Apavaloae Sorin
   Multumesc, ca mi-ai purtat noroc. Bafta in ceea ce faci! Astept lucruri noi de la tine pe care sa le pun pe blog.

3 comentarii:

  1. Te salut, prietene! Din pacate mi-am propus sa nu mai propus sa nu mai accesez messengerul, pentru ca sustin ideea ca sunt alte lucruri mai importante in viata. Parintii nostrii n-au avut nici facebook si nici numere de telefon cand erau de varsta noastra. De asta poate au si atatea amintiri frumoase si sanatoase. Mai pe scurt, cred ca lumea asta virtuala mananca mult din invatat, plimbari si somn. Asadar, doresc sa-ti urez si tie felicitari pentru categoria C si mult succes la examenul de C+E. Iti multumesc frumos pentru postare si imi cer scuze cu nerusinare ca nu am intrat pe messenger. Imi place blogul tau, am aruncat o privire peste el si sper sa mergi mai departe cu scrierile. Incearca sa-l inscrii pe mai multe site-uri. Pentru inceput iti poti pune un contor de la Trafic sau WTA. Succes si sper sa ne auzim curand!

    RăspundețiȘtergere
  2. Te salut si eu Sorin!Is deacord cu ideea ta,ca internetul folosit necurespunzator iti cam rapeste timpul pe care canva o sa il regreti(binenteles,daca te trezesti din asta).Multumesc pentru felicitari, incurajari si sfaturi!Cat despre blog,asta e...deocamdata, poate se va mai schimba cand o sa am timp si imaginatie.Bafta si te mai astept!

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti parerea mai jos!