19.2.11

   Mereu ne nastem sub un semn gresit, iar ca sa ramanem pe lumea asta in mod demn, inseamna sa ne corectam zi de zi propriul haroscop.
......................................................................................................................................
 Cum se poate sa te simti vinovat si sa te simti las, numai ca te-ai nascut in deceniul nepotrivit ? Raspuns: te simti las pentru ca o data ai fost las.
                                                                                       Umberto Eco - Pendulul lui Foucault

2 comentarii:

  1. Eh... Umberto Eco nu e printre favoritii mei. Am citit Numele trandafirului si n-am mai fost tentata sa mai caut vreo carte de-a lui. Nu-mi place stilul lui.

    RăspundețiȘtergere
  2. In primul rand iti multumesc pentru aprecierea fotografiilor.
    In al doilea rand sa stii ca esti "vinovat" pentru urmatoarea mea lectura. N-am citit pana acum Umberto Eco dar planuiesc sa fac asta.

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti parerea mai jos!